(Tietorakenteiden harjoitustyö)
v1.0 (14.10.2004) release notes (lisätty ylimääräisellä tsemppauksella 10.8.2005):
Käynnistä ristinolla classes-hakemistossa (siellä missä .class -tiedostot ovat), muutoin ei löydy yhtään pelaaja-luokkaa ja vain oletukset ihminen vs tietokone ovat käytössä eikä tietokoneen asetuksia pysty muuttamaan. Ohjelma todennäköisesti kuolee jos aloittaa uuden pelin tietokoneen miettiessä siirtoaan; synkronointi-ongelma johon keksin jonkin simppelin ratkaisun jota en enää muista ja joka ei jostain ihme syystä kelvannut. Help-valikosta ei tapahdu mitään (paitsi debug-tulostus konsoliin); en jaksanut kipeänä mitään sinne enää rakentaa. Viime hetkessä tein hackin jotta pelaajan vaihtaminen ihmisestä muuksi pelaajaksi (tietokoneeksi) ihmisen vuorolla vaihtaa pelaajaa heti eikä odota ensin tuon ihmisen siirtoa; tämä ei ehkä ole kaikkein selkeintä varsinkaan jos heti ohjelman käynnistyttyä vaihtaa ykköspelaajan tietokoneeksi ja ruudukko alkaa täyttyä rasteilla+palloilla... Tietokone antaa ihan hyvän vastuksen 3-hakusyvyydellä ja 5-syvyys on vielä pelattavan nopeuksinen pienellä ruudukolla. Parilliset hakusyvyydet ovat yliuolustavia eivätkä aivan yhtä hyviä kuin parittomat, eri tyylisiä. Lisää tarinaa tekoälypuolesta löytyy dokumentista. Alunperin oli tarkoitus laittaa tietokone miettimään myös vastustajan (ihmisen) vuorolla; tämä dumppaantui ajan ja muiden ongelmien takia, ja toisaalta tuolloin tietokone pelaisi sitä paremmin mitä tehokkaammalla koneella ohjelmaa pyörittää, mikä tosin olisi kierolla tavalla ihan reiluakin...