Takaisin. I have a project meeting on 14th Tuesday and I need a lot of material with me so I'd like to put the meeting and a list of the material as a reminder in my calendar.
Kuinka tehdään ?
- Tavalliseen tapaan lisätään tapahtuma kalenteriin.
- Editoitaessa tapahtumaa return on ihan rivinvaihto, jolloin voin kirjoittaa listan selkeässä muodossa eventin tekstiin. Eli kirjoitan jotain tällaista:
Project Meeting Remember to take - Requirements Specification - User Interface drafts - Cooper's "About Face" - Gamma's "Design Patterns"
Huomioita
- Miten huomaan perusnäkymästä, että Project Meetingille oli kirjoitettu paljon asiaa. Tai paremmin, kuinka huomaan, että Project Meetingille oli muistilista... Nykyinen idea on kai kolme pistettä tai joku muu symboli event boxissa, jos tekstiä on enemmän kuin näkyvissä oleva teksti.
Tästä tulee kuitenkin ongelmia sillä melkein ainahan tuo kolme pistettä näkyy. Pitäisikö se olla jotenkin niin, että jos tekstiä on enemmän kuin yksi rivi, niin tuo kolme pistettä näkyy.