PÖYTÄKIRJA
                                                14.02.2011

Aika ja paikka
	14.02.2011 klo 8:15
	Sali A319
   	Tietojenkäsittelytieteen laitos (Exactum)
   	Gustaf Hällströmin katu 2b, Helsinki

Osallistujat    
    Teppo Ahonen, Ohjaaja
    Aleksi Hartikainen
    Mika Laitinen
    Jouka Valkama

Asialista
   	1. Kokouksen avaus
        Kokous avattiin 8:22
   	2. Tilannekatsaus
   	    2.1. Kehitysympäristön käyttöönotto
            Tuntuu toimivan kaikilla simulaattoreineen.
   	    2.2. Backlog ja Burndown chart -työkalujen läpikäyminen
            Kaikki projektin jäsenet pitivät olemassaolevaa
            Google Docs -ratkaisua hyvänä ja sopivana projektille.
   	    2.3. Käyttöliittymän hahmotelmademon läpikäyminen
            Alustavasti ensimmäinen käyttöliittymädemo vaikutti
            kovin lupaavalta ja on ehdottomasti demokunnossa 
            tiistain asiakastapaamista varten.
	    2.4. jmir-palvelimen käyttöönotto ja testaus
            Toimi lataamalla 32-bittinen javapalikka. Ongelmana 
            vielä serverin saaminen johon saadaan vaaditut portit
            auki. Tässä vaiheessa epäselvää miten jmir-palvelimen
            toimintaa voisi kätevästi testata.
	    2.5. Hyräilyn äänitys ja toisto puhelimella
            Simppeli versio toimii sekä linux-desktop-versiona että
            linuxin alla mobiiliversiona. Ohjelmaa ei saatu vielä
            asennettua laitteeseen.
   	    2.6. Muut olennaiset asiat
   	3. Sprintin loppuosan tehtävät
        Huomisen demon esittely asiakkaalle. Mikäli ehtii niin QT:n
        asentaminen laitteelle ja hyräilydemon testaaminen laitteessa
        olisi hyvä.
   	4. Ohjaajan asiat
        Tuntikirjanpidon ajan tasalla pitäminen.
   	5. Muut asiat
        Kakkossprintissä koetetaan saada jonkinlainen toimiva versio
        (ei-standalone) ohjelmistosta aikaiseksi. Sprintin pituudeksi
        muotoutunee kaksi viikkoa.
   	6. Tehtävien jako
        Mika korjaa hyräilysysteemin demokuntoon. Asiakastapaamiseen
        valmistautuminen. Esityslistan valmisteleminen asiakastapaamiseen.
   	7. Kokouksen päättäminen
        Kokous päättyi 9:10