Materiaalit on lisensoitu Creative Commons BY-NC-SA-lisenssillä, eli materiaalin levittäminen ja muokkaaminen on sallittu, kunhan tekijöiden nimet säilyvät mukana ja jatkoversiot julkaistaan samalla lisenssillä. Kaupallinen käyttö kielletty.
Alkuperäinen tekijä (2014): Anni Järvenpää
Pelin toiminta | Pelihahmo pyrkii saamaan pelialueella olevan laatikon työnnettyä maaliin. |
Vaikeustaso | Pelissä käytetään joitain Scratchin edistyneemmille käyttäjille sopivia ominaisuuksia, esimerkiksi lohkoja ja listoja. Lisäksi hahmon liikkumiseen liittyvät tarkastukset ovat monimutkaisempia kuin aiemmin tällä sivulla esitellyissä peleissä. Sopii edistyneemmillekin scratchaajille. |
Oppimistavoitteita |
|
Toimiva versio | Sokoban mallina Scratchissa |
Variaatioita toteutuksessa | Grafiikat voi luonnollisesti suunnitella itse, ainoana rajoituksena on kunkin palikan koko 20px*20px. Täten pelissä voidaan yhtä hyvin työntää jalkapallo maaliin kuin koira eläinlääkärille. Jos aikaa on vähän, voi pelistä toteuttaa myös vain yhden kentän, jolloin kun laatikon saa maaliin, näytetään heti "voitit pelin" -ilmoitus sen sijaan, että siirryttäisiin seuraavaan kenttään. |
Väriselite: