Materiaalit on lisensoitu Creative Commons BY-SA-lisenssillä, joten voit levittää niitä vapaasti, kunhan alkuperäisten tekijöiden nimiä ei poisteta. Jos teet muutoksia materiaaliin ja haluat levittää muunneltua versiota, se täytyy lisensoida samanlaisella vapaalla lisenssillä.
Alkuperäinen tekijä (2013): Jenna Tuominen
Lisätään vielä toiminnallisuus, että pallo kimpoaa laatikoista. Käytetään tässä viestin lähettämistä muille hahmoille sillä jos laatikko häviää kun pallo osuu siihen niin pallo ei enää huomaakaan osuvansa laatikkoon.
Viestin lähettämistä voidaan ajatella vaikka niin, että hahmo huutelee ympäristöönsä, että jotain tapahtui ja muut hahmot voivat siis kuulla tämän. Lisätään siis laatikon toimintaan, että ennen piiloutumista se Lähettää viestin "osuma". Viestin nimen voi valita lähetä-palikan nuolesta ja sieltä "uusi...".
Nyt on lähetetty viesti, mutta kukaan ei vielä kuuntele. Siirrytään pallon toiminnallisuuksiin. Lisätään uusi ohjelma, joka alkaa kun vastaanotan viestin. Palikan nuolesta klikkaamalla voit valita kuunneltavaksi viestiksi "osuman". Voitaisiin päättää nyt, että pallo kääntyy ensin kohti laatikkoa ja sitten kääntyy päinvastaiseen suuntaan, mutta koska pelissä on tarkoitus olla lopulta paljon laatikoita osuttavana niin olisi hankala tietää mitä laatikkoa kohti on osoitettava. Lisätään siis toiminnallisuudeksi, että pallon suunta muuttuu tietyllä astemäärällä.
Testaile nyt mikä on hyvä astemäärä, että kääntyminen näyttää kimpoamiselta.
Nyt peli on valmis. Klikkaa laatikkoa hahmolistassa hiiren oikealla korvalla ja valitse ensin, että laatikko näkyy ja sitten kopioi sitä. Aina kopioimisen jälkeen siirrä ikkunaan ilmestynyt laatikko haluamaasi paikkaan.
Lisäksi, koska suojeltava alue on ikkunan alalaita niin voit myös poistaa kissalta toiseen suuntaan liikkumisen.